Nog 2 nachtjes.. - Reisverslag uit Gieten, Nederland van Janiek Schulting - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes.. - Reisverslag uit Gieten, Nederland van Janiek Schulting - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes..

Door: Janiek

Blijf op de hoogte en volg Janiek

29 Januari 2016 | Nederland, Gieten

Mijn paspoort en visum zijn eindelijk thuisbezorgd, dat betekent dat ik nu écht kan en mag gaan. Dit is ook net allemaal op tijd gebeurt. Vrijdag thuisbezorgt, zondag vliegen en maandag beginnen op stage, alles valt precies op z’n plaats!

Zondag kom ik na een vlucht van bijna 9 uur (8 u 50 min) om 14:30 aan in Chicago, daar moet ik een bus vinden die mij naar het plaatsje Waukesha brengt. Gelukkig is Chicago O’Hare maar de op 5 na grootste luchthaven ter wereld, dus ik vind die bus in no-time! In Waukesha word ik opgehaald door de twee mensen waar ik de komende 5 maanden verblijf in Watertown, Wisconsin. Lange dag, want het tijdsverschil tussen Nederland en Watertown is 7 uur. Dus tegen de tijd dat ik mijn bus gevonden heb liggen de meesten van jullie al lekker op bed.

Ik ben heel erg benieuwd naar alle verschillen tussen Nederland en Amerika. Ik zal wel willen weten hoeveel clichés over Amerikanen echt waar zijn, en ook vooral hoeveel clichés Amerikanen over ons hebben.

Verder heb ik nog niks interessants te melden, maar dat komt wel zodra ik in de VS ben. Ik wil alleen wel iedereen bedanken voor alle leuke en lieve berichtjes, kaarten, wensen en cadeaus!

Jullie horen snel weer van mij!!

  • 29 Januari 2016 - 23:38

    Jan Veldhoen:

    Leuk verslag, maak er een mooie tijd van. Dit is de schakel naar jouw toekomst = op eigen benen staan.
    Cu

  • 29 Januari 2016 - 23:51

    Jantje Neef Brink:

    mooi om dit zo te volgen een fijne tijd daar en goede reis morgen

  • 30 Januari 2016 - 00:09

    Saskia Schulting:

    Hey neef
    Leuk om je zo te kunnen volgen
    Veel plezier en natuurlijk een goede reis! X

  • 30 Januari 2016 - 09:07

    Maike:

    Eindelijk is het dan zover, morgen gaat je grote wens in vervulling en ga je voor 5 maand op stage. Geniet er van, je hebt het verdient.

  • 30 Januari 2016 - 12:00

    Tamara:

    Heel veel plezier en het zal de eerts week wel ff zwaar zijn met een jetlag en gelijk maandag beginnen met je stage.
    Ik ga je volgen!

  • 30 Januari 2016 - 20:33

    Wiebe :

    Wij hopen dat je komende vijf maanden een hele fijne en leerzame tijd hebt.
    We zullen met belangstelling jouw verslag lezen
    Dus veel plezier en veel succes

    Gr van Pia en Wiebe

  • 31 Januari 2016 - 09:42

    Fenny Martens:

    Janiek, ik hoor graag van je via de blog! Succes. Vooral de eerste vermoeiende dagen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gieten

Janiek

Actief sinds 10 Juni 2015
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 4127

Voorgaande reizen:

31 Januari 2016 - 18 Juni 2016

Stage in de VS!!

Landen bezocht: